З 1 січня платник податків, що ліквідується, повинен передати усю первинку в архів

З 1 січня платник податків, що ліквідується, повинен передати усю первинку в архів
З 1 січня платник податків, що ліквідується, повинен передати усю первинку в архів
 
У разі ліквідації платника податків первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінзвітність, інших документів за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.
 
Таке нововведення запрацює з 1 січня 2019 року завдяки Закону України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII.
 
Нагадаємо, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

Залишити коментар

Your email address will not be published.

Замовити дзвінок